søndag 5. september 2010

Det var visst litt mer

Nå når jeg har fått reflektert litt over blogging ser jeg at det kan være en kjempefin måte til å inspirere elever til å lese og uttrykke seg både skriftlig og estetisk. Blogging er jo veldig enkelt bare man har en brukerveiledning og tar seg tid til å prøve og feile litt. Nå skal jeg se om jeg klarer å få inn levende bilde innpå her etterhvert.

Jeg har ganske store forventinger til dette studiet faktisk. Når man har så skrale IKT-kunnskaper fra før kan det jo bare gå en vei: OPP :)

3 kommentarer:

  1. Enig med deg. Mulighetene er mange og terskelen er lav. Vi kan mer enn vi tror når vi gjøer som ungdommen og kaster oss utpå!

    SvarSlett
  2. Har akkurat sett på notater du har lagt i Fronter. Spesielt refleksjonene var godt skrevet og personlig. Du har mange interessante tanker om bruk av blogg i småskolen. Kanskje du kan dele noe her i bloggen?

    SvarSlett
  3. Enig med dokker. Synes dette ser spennende ut å gleder meg til fortsettelsen :-)
    Sten M

    SvarSlett